Dragen?

Hej! (Läs: jag har påverkad, ja, men känner att jag bör berätta om gårdagen och kvällen)

Igår fyllde Mika 18 år. Grattis! Hade faktiskt skitkul hos honom. Sött med massa champange (som jag btw blev nersprutad av) och tårta. Hade kul med dans och allmänt trevliga människor. Drog därifrån för att träffa cencurerad person. Jag och Mickan har kommit fram till att ett annat avsnitt av Sex and the City kan ge bättre inspiration;)

Idag har jag suttit framför Sex and the City (ovanligt?) med Josse. Måste säga att jag nlir sugen på "Dirty Martini" och jag närmar mig sista avsnittet på boxen! :D Var sjukt sugen på fest ikväll och efter en trevlig sushi-middag med familjen, josse, Luncan, Ivar och Tony och övertalande om lite skumpa, drog vi på en alko-cill-kväll. Här sitter jag allmänt dragen och har nästan best time of my life! Love my friends:D Nu ska jag njuta av fulla drag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback