20-års kalas

Hej!

Nyår blev lyckat, ja till och med väldigt lyckat om man jämför med förra året! :) Hade en jättetrevlig middag och förfest. "Festerna" däremellan var väl så där men jag jag lyckades ha kul. Var väl ett resultat av skönt folk och alkoholen. Tappade bort min väska som innehöll 3000 kronor, dumt nog. Mindre kul.. kom iaf hem för att sova vid 4-5 nånting. Men, då är det massa folk i huset så de va bara le och parta vidare:)

På morgonen plingade killen som vi vart hos på och vad håller han i handen? Min väska! Jag skriker ungefär att jag älskar honom och när dörren flider upp lite mer ser jag att hans tjej står där. Självklart måste hon ju fattat hur jag menade men hennes min gjorde mig lite osäker, haha.

Idag är det Tonys 20-års dag och det har varit massa folk här. Inte direkt vad jag behövde idag, men lyckades bita ihop. Nu har trötthetenh vänt och jag är sjukt partysugen. erkar dock tyvärr inte hända mycket, så det får nog bli sängen snart!
Puss

55561-361

Kommentarer
Postat av: mandy

aaw, tretusen. det sved va?

Postat av: mandy

hm, som du kanske fatta kommenterade jag innan jag läste andra stycket ;) tur att du fick tillbaks den :)

2007-01-02 @ 22:49:12
URL: http://smilelikeyoumeanit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback