Torsdag

Middagen på tisdagkväll blev supermysig! Chabo beställde cider, lagligt för första gången (höhö) och öppnade våra gulliga presenter:) Linnea och Madeleine hade gjort ett fotoalbum med Chabo, oss tjejer och allt vi gjort under de senaste åren. Supergulligt och en perfekt liten extrapresent. Sånt är alltid roligt med roliga texter till korten!

Idag ska jag och Mickan åka till hennes nya lägenhet vid Globen:) Eftersom vi är lediga imorn känns det som Fredag och vi sova där. Sen imorn blir det mysdag med solning och tantgympa. Haha, jag tror jag lyckats övertala Mickan att gå på gympan iaf! :)

Nu ringde Mickan. Måste rusa till skolan!
Puss

Kommentarer
Postat av: mandy

ang. decaff kaffet; det är superbra om man inte kan sova pågrund av coffeinet, och som jag får huvudvärk av det. men givitvis suget av koffeinet försvinner inte, så jag brukar varva ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback