Tisdag

Idag gjorde jag engelskaprovet, och det måste varit någon som höll tummarna för det gick inte åt helvete, tror jag iaf;) Gick iof först ut av alla, men ett G måste de iaf bli! Haha, hatar verkligen engelska och har ett mål att ligga så lågt som möjligt:P

Efter skolan gick jag hem och pluggade faktiskt lite till företagsekonomiprovet på fredag! Åkte en sväng å shoppade med brorsan, men det visade sig att han inte tänkt att jag skulle få gå dit jag ville, haha, så får åka och leta efter nått fint imorn efter manikyren:) Måste verkligen hitta nått till på lördag!

Imorn är det alla hjärtans dag och vi är lediga:) Blir dock inte så mycket romantik för min del, haha. Mickan kommer hit, vi ska råplugga och käka gelehjärtan! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback