Ser du Globen?

Hej!

Igår åkte jag, Alma och Emelie in till stan efter skolan.. jag för att möta Mickan. Vi tog en kaffe och åkte sen hem till Mickans pappa, som aj så fel inte bodde vid Globen utan i Stureby, 2-3 stationer(?) från Globen. Men man såg faktiskt Globen från fönstret, haha. Iaf ljuset fårn Globen på kvällen;) Nej jag ska inte retas;)

Hade det iaf det jättemysigt där! Åt supergod kycklingsoppas som Mickans kockpappa gjort och kollade på Masjävlar för 100:de gången. Glömde jag säga att vi åt sjukt mycket godis också?:D Men, en promenad blev det innan läggdags iaf!

Imorse åkte vi till Odenplan för att ta en fika me Madde och Ea som skulle till skolan. Jag och Mickan hade friluftsdag så vi åkte vidare till Komethallen för en stund i solen:) Blev dock mer röd den här gången:S Får hoppas att det lägger sig tills imorn. För ikväll blir det iaf nog myskväll. Nyss hemkommen från gympa (hade iof tur och fick skjuss hem av en gammal klasskompis mamma. Eva jag vet att du läser;) Tacka henne igen!) , trött och ska jobba imorn. Måste ju ladda inför imorgonkväll också då Chabos fest är!

Pusspuss

55561-388

Kommentarer
Postat av: Snow

Påkommen ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback