Pedofil?

Bläddrade i Klick och Fredag imorse. Såg bilder från vimmel på Rikard Wolff och en pojke (haha, okej yngre "man"). Åh, hans son tänkte jag.. tills jag läste undertexten. Rikard Wolff är fan 48 bast och har en pojkvän på dryga 20 år! Kanske ingen nyhet för er? Men jag blev iaf chockad. Rikard är förmodligen äldre än killens föräldrar FFS!

Till råga på allt verkar inte skvallerpressen tycka att det är så stor grej. Och det var väl iof gulligt av dom, ålder m.m. ska ju inte ha nån betydelse när det gäller kärlek.. men jag kunde inte låta bli att känna mig illa till mods. Jag har verkligen alltid gillat Rikard, men jag fick direkt bilder av pedofili. Gud vad hemsk jag är.. love is love, men Rikard var 28 år när den lilla pojken kom till världen! :O

55561-408

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag håller helt med dig!

Postat av: SB

Jo det stämmer att skillnaden var väldigt stor när pojken var yngre, men nu är han ju äldre och gammal nog att göra som han vill eller hur? Kanske vore idé att flytta myndighetsåldern lite uppåt :) När jag var 16 tyckte jag att jag var mogen, och nu tycker jag att jag var oförmögen att göra informerade och bra val vid 20 års ålder...

2007-02-17 @ 12:20:38
Postat av: Anonym

Uhh, äckligt :(

2007-02-17 @ 13:24:09
Postat av: Emilia

Uhh, äckligt :( Vad sysslar alla med?

2007-02-17 @ 13:24:26
URL: http://lekmark.blogg.se
Postat av: Ell

Nej, jag håller med.. *ryser* Han är vidrig.

2007-02-17 @ 15:28:26
URL: http://nelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback