Partysug?

 Upp imorse och börja jobba. Dagen gick dock rätt fort. Skulle jobbat till tre men dom va så snälla så jag fick gå halv:) Gick och mötte mamma för att panikshoppa ett linne till kvällen. Slängde på ett par trosor också för att utnyttja hela presentkortet som jag fått i julklapp av Apoteket (jobbet). När jag väl skulle betala hittade jag inte mitt presentkort! Gick igenom plånboken och väskan flera gånger, men fick till slut hova fram bankkortet. Bankkortet jag inte fick använda på ett tag nu. Jaja, inte mycket att göra. Nu blir jag förhoppningsvis lite fin ikväll iaf!

Klockan är bara 18.oo och jag är i princip redo för att gå på fest. Ovanligt att jag är ute i god tid, men ja, jag är faktiskt ovanligt partysugen idag också! Med tanke på de två proven i veckan och jobbet imorn så ska jag kompencera det med att ha otroligt kul ikväll!

Hoppas ni också får det kul!
Puss och Kram

55561-391
Grrrrr...

Kommentarer
Postat av: mandy

äh, på presentkortet kan du ju köpa present till nån som fyller år snart ;D

Postat av: Estelle

Gillar hennes klocka!

2007-02-03 @ 18:50:11
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Hanna

Hennes klocka var sjukt fin

2007-02-04 @ 12:31:56
URL: http://hanna7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback