Nu är det lov!

Gårkvällen blev en bra start på lovet! Käkade jättegod middag, mös och, när vinet slog till, dansade vi loss;) De blev många sköna 80-talshits, skitkul faktiskt:D

Hade mött upp Josefina efter Älvsjömässan och vickys present blev trosor och ett halsband med tillhörande örhängen i riktig Vicky-anda:) Så sött.

Idag hade jag tänkt att gå på morgongympa, men kände mig rätt tung i huvudet så det blev liten hemmakur med ansiktsmask och hårinpackning istället. Så nu känner jag mig fräsh igen:P Ska försöka övertala mamma att åka och handla lite med mig och sen gå på bio:) Vill verkligen se "Se upp för dårarna", och varför inte passa på om man kan bli bjuden?;) Imorn ska vi jobba så det blir nog ändå lugn kväll ikväll.

Haha förresten föreslog Mickan att Danni (boy) skulle börja jobba på vårat jobb. Kan verkligen inte se honom jobba där:D Han skulle helt klart spica upp med mycket glädje, men skulle "chefen" bli nöjd? Haha, skulle va kul men vi får se hur det blir med den saken! ;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback