Jag, spara pengar?

Jag har panik. Trots att jag vet att mamma och pappa betalar om det saknas pengar, till mina resor i sommar och på påsklovet, så vill jag verkligen kunna betala själv. Men, nu under min tid som sparare (haha) måste jag väl få leva också? Jag är inte personen som drar mig för en fika, shoppingrunda eller en partykväll.

För nån vecka sen sken jag upp. Satt och räknade i kalendern hur mycket pengar jag skulle få ihop till sommaren av att bara spara studiebidraget (alltså inte min lilla lön också). Mitt (stora!) leende försvann dock fortare än det dykt upp. Jag kom på mig själv med att sitta och räkna att jag skulle få 1050 i veckan. Ajaj, de va bara börja tänka på jobbet igen. Haha.

Så, nu ska jag snart åka till jobbet och satt därför inne igårkväll. Blir festa ikväll, men ska väl iaf försöka dra mig hem i nogurlunda god tid eftersom det är jobba som gäller imorn med. Hur ska jag hinna med plugget?! Två prov nästa vecka, och nej jag har inte börjat:S

Puss



Vill du skänka en slant? ; )
55561-389

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback