Hej igen

Har inte haft tid att skriva förrän nu. Har haft fullt upp med födelsedagsfirande och plugg. Festen i lördags var iaf helt okej. Jag har sjukt kul i början av kvällen, men att ha fest själv innebär ju alltid att man aldrig riktigt kan slappna av. Lite gick sönder, min mobil är borta/stulen (?) och jag tog emot släkten väldigt sömnigt på söndagen.

Idag sjukanmälde jag mig för att råplugga till provet i naturkunskap B som jag nyss varit på. Så sjukt störd man blir att man glömmer bort orden när man väl sitter på provet. Jag hoppas att det blir ett VG iaf... På vägen dit och hem höll jag på att förfrysa, och jag överdriver inte! Så här kallt kan det inte varit på år?! Trots att det är så kallt så lyser solen:S Skumt.

Får skriva mer sen när jag är upptinad och piggare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback