Härlig helg

Hej!

Igår blev det först lite shopping med mamma. Köpte en välbehövd snowboardväska och det här:
55561-420
Kollade lite på ny mobil till mig och det blir nog förmodligen en
z610i. Mötte upp pappa och gick på bio, "Se upp för dårarna". Den var FETT BRA. Haha, ni som sett den fattar vad jag menar:D Var rädd att mina förväntningar var för höga, men den var helt klockren! Häftig blandning mellan tårar och skratt:)
Åt en god middag på Levinsky's och sen blev det en skön hemmakväll framför schlagern!

Idag har jag och Mickan jobbat och sen åkte vi in  med Madde och Ea till stan för en fika. Café 60 blev det. Så härliga öppetider måste jag säga! Satt och mös med varm choklad till 23.30 och sen blev det hemfärd.

På tåget hem sitter Mickan och snackar länge och glatt i telefonen. Lite för länge tycker tydligen Madde och (seriöst) frågar: "Om man sätter en plastpåse över Mickan...får hon inte täckning då?" Hahaha! Det är nu officiellt. Madde har de mest blonderade hjärnceller jag vet:D

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

synd att Oc gått ner sig så:(
tur att det finns lite hemmafruar att se på;)
♥J

Postat av: Malin

Har också den grå klänningen,älskar den :)

2007-02-26 @ 11:44:58
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: natalie

Söt klänningen var :)

2007-02-26 @ 12:07:17
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback