Haha, sämst humor? :D

Vid middagen igår berättade mormor en fun historia:

En kvinna ser att en lampa gått sönder och går till sin man som sitter vid tv'n och latar sig.
-"Du, lampan i hallen är trasig. Du skulle inte kunna laga den?"
-"Äh", fnyser mannen. "Ser jag ut som en elektriker eller?"
I köket ser kvinnan att kylskåpsdörren är lite lös, så hon går till mannen igen.
"Kylskåpsdörren går inte riktigt att stänga. Kan du inte snälla ta en titt på den?"
"Nemen ser jag ut som en kylmontör eller?", frågar mannen och kollar irriterat på kvinnan.
När kvinnan ska gå upp för att vila ser hon att ett trappsteg gått sönder. Hon vänder åter till mannen.
"Hörru, nu har trappan gått sönder också. Kan du inte laga den?"
"Ser jag ut som en snickare eller?!", ryter mannen och är nu så trött på sin tjatande hustru, så han går ner till den lokala puben för att dricka några öl.

När han kommer hem igen ser att att lampan i hallen lyser. Han går till köket för att ta något att äta och ser då att kylskåpsdörren är lagad. När han ska gå upp till sin hustru ser han att även trappsteget är lagad.
-"Har du lagat alla grejjer?", frågar mannen  förvånat.
-"Nej, nej. Jag ringde en jätteduktig kille som fixade allt!
-"Oj, det måste blivit dyrt?"
"Nejdå. Han sa bara att antingen kunde jag baka en kaka till honom eller så kunde vi ha lite sex."
-"Jaha", sa mannen. "Jamen vad gjorde ni då?!".
-"Nemen ser jag ut som en bagare eller?"

55561-426

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah!

Postat av: Hanna

mhahaha

2007-02-28 @ 11:18:39
URL: http://hanna7.blogg.se
Postat av: Anonym

men den är ju hur gammal som helst!

2007-03-02 @ 19:10:42
Postat av: Anonym

men den är ju hur gammal som helst!

2007-03-02 @ 19:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback