En vecka kvar!

Idag är det exakt en vecka kvar tills att jag fyller 18. Helt sjukt vad tiden går fort! Men, så vad händer då med "Dolce Seventeen"? Bloggen jag startade ganska oseriöst för att jag var uttråkad. Skulle ju kunna skapa en ny, men vad tråkigt det blir då när man inte kan kolla tillbaka på sitt liv. Ne, jag tror jag får leva med det här namnet helt enkelt:)

18 år är helt klart värt en fest. Ganska oplanerat ännu dock. Vet bara att det blir på lördag. Funderat på om man kanske ska ha ett tema? Coctail-party? Red carpet? Spanat in riktigt söta coctail-klänningar på
ASOS. Kan iof bli lite omständigt att informera alla då jag inte är helt säker på vilka som ska komma ännu osv. Jag tror och hoppas iaf på att det blir kul och en minnesvärd 18-årsdag! Kan det bli annat är jag har mina sötsar hos mig? Knappst:D Kommer säkert vara pigg och glad (haha) på söndagen också när släkten kommer och ska fira;)

Och så var det de här med presenter. Pappa tjatar på att jag måste komma på något jag önskar mig, men det går verkligen inte:S Känns tråkigt för som att ge pengar, men vad är bättre än en fet plånbok? Haha, jag önskar mig några shoppingrundor helt enkelt! Behöver väl iof alla pengar jag kan få till resorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback