Update

Hej!

Precis hemkommen från mainkyren. Har kortat ner mina naglar ordentligt och dom blev jättefina - as usual. Mycket nöjd! Gick och åt en glass innan jag övningskörde hem också:) Årets första? (Nej, åt en i skolan här om veckan förresten)

I måndags sov jag, Mickan och Danni hos Stefan. Eller, jag och Mickan sov... Danni och Stefan satt upp hela natten och spelade tv-spel + kollade på film. Galningar. Blev väckt 06.50 och då hade dom inte sovit en blund. Upp pch gå till skolan. Dom kan inte varit så med på lektionerna;)

I tisdags träffade jag mamma och pappa igen efter resan till Wien. Dom hade haft det bra men kallt!
Jag har varit på väg och bli sjuk den här veckan och sovit otroligt mycket.. vilket nog behövs. Måste vila upp kroppen, för på lördag bär det av till Åre och då ska vi köra gärnet i 8 dagar! Hehe. Får hoppas på att Mickan blir ordentligt friskt tills dess också.. hon har typ feber nu:S

Oj vad jag babblar strunt. Ska fortsätta att hjälpa mamma å städa... sjukt kul;)
Puss so long


image457
Snart blir det galet mycket After-Ski!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback