Söndag

Hej!

Jag har haft långt ifrån tid att skriva sedan mamma och pappa åkte till Wien. Mickan har bott här sedan dess och även annat folk:) Har haft det supertrevligt med grillkväll, massa party och mys:) Idag kommer päronen hem, och jag och Mickan "flyttar in" hos Stefan som är ensam den här veckan, hehe. Eller ja vi får väl se hur länge han står ut med oss;)

Igår följde jag med Dan på en överraskningfest. Kom hem tidigt men det va trevligt! Idag har han åkt till Spanien.. kul kul. Och hinner väl inte träffa honom förrän jag kommer hem från Åre. Gah, Åre som vi har väntat på hur länge som helst.. och nu är vi snart där! På lördag bär det av:P Ska bli sjukt skönt att komma bort en vecka från skolan och bara leva livet:D

Ne, nu ska jag gå och göra mig iordning.
Puss

image456
Hur mår du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback