En underbar dag

Hej!
Idag har vi haft lovdag från skolan, vilket varit underbart skönt! Åkte med Mickan till Jakan där hon gick på nagelpåfyllning. Mötte hennes moster och blev bjuda på china-resturang:) Hur gott som helst! Blev lite shopping innan det var min tur att få lite maikyr. Tog bort franska manikyren igen och det blev superfint och naturligt. (En nagel är helt min egen nu, maha:) Mickan har iof varit lite duktigare och har inga tippar kvar)

Åkte till Kista där vi mötte Madde och shoppade lite till. Dagens inköp blev: ett bar klackskor, två klänningar, underkläder och en top.

Kvällen närmade sig och vi åkte åter till Jakan för att gå på en spelning - första i mitt liv:P Passade väl inte riktugt in bland alla hårdrockare men bandet vi var där för att se var skitbra och vi drog innan svartrockarna (haha) körde igång:) Riktigt trevlig dag med andra ord!

Nu kommer det mindre roliga - men let's face it. Har inlämning på geografin imorn och det är bara stoppa näsan i böckerna!

Puss!

image488
Min dag i bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback