Börjar se ljuset

Nej, nu ska jag föraöka ta tag i bloggandet igen! När man gjort ett uppehåll får man göra en liten ansträngdning innan man är igång igen.. och idag var en bra dag för det. Rätt uttr¨kad men på gott humör - solen skiner!
Har en hög med massa plugg, men eftersom vi har studiedag imorgon kan jag väl skjuta upp det några timmar? Ska gå ut på promenad med Mickan snart. Mycket välbehövligt både för kropp och själ! :) Inget går upp emot en lång pratstund med älsklingen!

Idag är det 56 dagar kvar till Sunny Beach och 27 skoldagar kvar till sommarlovet! :D Jag börjar se ljuset och det är underbart!

image487
Vårfin Jessica - Isn't she sexy? ;)


Kommentarer
Postat av: Josse

27 ?! härligt ;) lär väl jag ha 28 eller så! pussar!

Postat av: Estelle

Fin bild!

2007-04-24 @ 23:30:32
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback