Sunday

Igårkväll hade jag fått mycket plugg gjort och jag kunde bara mysa:) Bakade kladdkaka och drack te med mamma och pappa. Riktigt härligt att för en gångs skull bara vara hemma med familjen. Inga panikkänslor-lördag-shit-jag-måste-ta-vara-på-kvällen-festa:P If you know what I mean?;) Såg på Hombres och jag är allt annat än besviken.. I like it! Längtar redan till nästa avsnitt:)

Idag blir det jobba hela dagen!
Ciao

Lindsay är på väg för att äta, vad hon inte vet är, den sista måltiden tillsammans med pojkvännen Harry.
55561-161

Hon blir dumpad och....vänta...vad dricker hon?:S
55561-162

Jaja, hon blir dumpad och vad gör hon fortast möjligt? Jo hon måste ju parta bort sorgen, såklart! Här anländer hon till en club.
55561-160
... med bruten arm efter en tidigare, alldeles för vild partynatt. Lindsay, styr upp ditt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback