Pluggångest!

Har insett att jag inte alls förstår vad jag ska skriva i en 15 sidor lång inlämningsuppgift som jag ska ha ett utkast på till på måndag. Panik. Jag måste verkligen lära mig att ta tag i mitt plugg i tid och se till att fråga direkt om jag inte förstår. Jag hatar den här känslan! Stress, ångest och uppgivenhet! Jag vet att jag kommer komma över och klara även de här, men vägen dit blir jobbig... suck. Har bestämt mig för att lägga det på hyllan ikväll iaf, för jag är alldeles för trött, och så ska jag ta reda på allt imorn. Hra lovat mamma att inte läman skolan förrän jag har fått reda på minsta detalj och förstått vad jag ska skriva om!

Dagens sötaste från Laura Klement!

55561-168


Kommentarer
Postat av: Josse

HEJ ÄLSKLING! DU ÄR BÄST! KOM IHÅG DET! :D
KLARAR JAG MIG, KLARAR DU DIG GARANTERAT! JAG om någon vet hur det är att ha pluggångest, men ta ett djupt andetag (och ett koffeinpiller? ;)hehe) så borde det lösa sig! Kan nog funka utan koffeinpiller med :)

älskar dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback