Mysiga lördag

Halloj! Igårkväll fick jag träffa Madde och Ea, som det var alldeles för länge sen jag träffade!:) Hade lite för-mys hos Madde och planerna för kvällen var mycket oklara. Hördes med M & E klasskompisar och vi drog inåt stan, med en paus i Sundbyberg;) Kvällen bjöd inte på så mycket överraskningar, men jag är nöjd och glad för att jag var ju med dom goaste!

Vaknade tidigt imorse och datorn har krånglat hela morgonen, så det har varit svårt att plugga oavbrutet. Satte igång att läsa min
engelskabok men skoldatanätets hemsida , liksom blogg.se, har inte varit med mig. Har pluggat tyska emellan, och ska nu göra ett nytt försök med skoldatanätets lexikon. Det skulle ju vara ganska jobbigt att sitta och bläddra i en uppslagsbok så fort man behöver få reda på ett ord.
Nu har jag 8 sidor kvar att läsa idag, för att ligga i fas med min planering. Visst är jag duktig? Haha!
Mormor och morfar va förbi nyss och lämnade massor med bär som de plockat. Sweet!

Utöver pluggandet har jag kört stenhårt på en mysdag. Bara dega, dricka te och kollat lite på tv. Ska försöka läsa vidare lite nu och sen blir det fotbad och måla naglarna!

Ellos lilla "katalog" har kommit och jag blev jättesugen på några av de här stövlarna. De skulle vara supersnygga till mörka jeans, bägge paren!

55561-15855561-157
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback