Linda goes to France! Eller?

Igårkväll kom jag ut och fick träffa flickorna efter många timmars plugg. Drog till Fredde med dom packade sötisarna och kvällen slutade med att Fredde fick sin andra prick (3 prickar = blir vräkt). Mycket konstigt faktiskt, eftersom det inte alls var mycket folk och inte alls så högljudt. Bittra grannar. Men enligt securitas/polisen spelar dte inte roll..klagomål är klagomål.

Upp tidigt imorse för att plugga lite till och packa. Tog fram passet och märkte att det går ut om en månad. På nätet står det att passet måste vara giltigt minst sex månader efter hemresedatum;/ Får hoppas att det går att fixa ett tillfälligt pass.. i annat fall får jag väl åka hem igen, och har istället huset för mig själv en vecka;) Haha.

Ni lär märka om jag kommer iväg eller inte (beroende på om jag skriver ett inlägg ikväll)!
Å annars är jag i Frankrike och solaaar! :D
Kyss och syns om inte annat nästa vecka!

55561-130

Kommentarer
Postat av: Elin

Underbart vacker bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback