Inte alls helt ledig...

Ne, juste. Mín kära mor kom på sent igårkväll, när vi satt och spelade Risk, att jag inte alls var helt ledig idag. Ne, jag skulle minsnn upp klockan 7 för att gå på min historia-lektion som jag av någon anledning helt glömt bort. Jaja, skönt med bara en lektion iaf! Sen jag kom hem vid 10-tiden har jag suttit och pjölt mig fram i engeska-boken; Not a penny more, not a penny less. Varje sida tar 100 år att ta sig igenom (om jag ska ha en chans att förstå allt), känns det som! Nu har jag alldeles för ont i huvudet för att fortsätta. Ska nog ta en kopp kaffe istället!
 
Vädret idag är underbart. Det är precis det här jag längtat efter! Jag pratar om det man kanske egentligen kallar "grått väder". Men nu är det dags för en ordentlig höst, tycker jag. Jag vill sitta i min stora tröja och småfrysa med nått varmt att dricka i handen!

Läste i Englas blogg om
Buzzador som är ett företag som skickar ut prover av olika nya prokuter och tjänster. Anmäler man sig, vilket jag har gjort, så får man chans att prova t ex ett nytt kaffe, en ny godissort eller kanske en husvårdsprodukt, skriva i ett formulär om vad man själv och personer i sin omgivning tyckte och det bäst: Det är helt gratis! Klicka här om du är intresserad och vill vara testperson du med!
Den här fick Engla hem! Sugen du med?

55561-167


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback