Helg:D

Äntligen helg!! Har precis pluggat färdigt det sista för den här veckan och nu ska jag bara slappa ett tag!
Är jättesugen på lite partaj ikväll, men vi får väl se om det dyker upp något!

När jag kom hem från skolan hade löne-brevet trillat ner i brevlådan. Underbart! Snart blir det shopping:) Jag fortsätter mysa ner mig i koftor! :D (Idag var det iof, eller skulle iaf bli, över medeltemperaturen i juli:O. Vet inte om jag känt av det, mer än lite värme från solen).
Här är lite höst-favvosar från
Nelly!


1. Yaya - V-neck Tunique
2. Triple 5 soul - Femme Cozy Sweater
3. Soaked in Luxury - Soaked In Pink
4. Ichi - Abam Cape
5. Gestuz - Mali Top
6. American Apparel - Sheer Jersey Dress

Kyss!
P.S. Sean Prestons bror (född 12 september Cedars-Sinai i Los Angeles) fick heta Sutton Pierce. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback