Helg!

Imorse vaknade jag, av mig själv, halv 7! :O Och vad som var ännu konstigare; Jag var hur pigg som helst! Ganska typiskt att det ska hända den enda sovmorgonen jag har. Men, men, jag hade väl sovit färsigt då! Och det var faktiskt otroligt skönt att känna sig utvilad för första gången på ett bra tag! :)
Jag satte mig och pluggade lite, åt en låååångsam frukost och mös framför tv'n. Härligt!

Provet i Företagsekonomi tror jag gick helt ok! Hade glömt bort hur jag skulle formulera vissa saker på ett bra sätt, men jag hoppas mina förklaringar (som gick stora omvägar) räcker! :)
Känns bra och nu är det helg! Veckan, som började med panikångest inför 3 prov och en redovisning, har gått otroligt fort och nu har jag flera sköna veckor framför mig med projektarbete!

Snart ska jag in till stan med mamma för att titta runt lite i affärer (jag är dock pank!) och äntligen
klippa mig! Idag ska jag för andra gången vara modig och prova en ny frisör: Sabina. Och efter det får jag väl mig efterlängtade slingning också (som inte blev av innan Frankrike)!

Kyssar

P.S. Grattis Johan! 18 år idag:) D.S.

55561-138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback