Aktivitetsdag

Hej!
Idag har det varit aktivitetsdag - Uppdraget, vilket innebär att vi sprungit runt i skogen och gjort uppdrag. Jag fick bl.a. göra en dans-koreografi och sätta upp ett tält. Innan lunch ledde vår klass, men har ingen aning om hur det gick sen:P Virrade bort oss och tappade nog massa poäng, hehe.
Skulle tagit en promenad med Mickan, men så blev det inte som vanligt:P Alldeles för matt i kroppen och så är det ju prov imorn..

Efter skolan gick jag hem och pluggade i 3,5 h. Händer inte ofta att jag är så koncentrerad, så jag är stolt:D Nu blir det
Lyxliv med pappas platskort och sen lite mer plugg innan jag lägger mig för skönhetssömnen. (Ska sluta dricka kaffe, iaf inte dricka det så ofta, för jag har hört att man sover mycket djupare och bättre då! Jag har ju haft lite problem med sömnen på sistonde;) )

Kyss

55561-136
Bättre sömn utan kaffet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback