Torsdag

Halloj!
Eftersom jag skulle börjat sent idag gick jag upp vid nio, åt frukost och sen tog jag mig ut på en joggingtur. (Oj, vilken dålig kondis jag har! Måste komma ut oftare!) Duschade, tog det lungt, kollade på tv och hade det mysigt, men sen började det gör riktigt ont i magen. Haft så några gånger förut. Ringde till mamma och jämrade mig. Hade så ont så jag inte kunde ligga stilla. Tog massa tabletter och mamma fick ringa och sjukanmäla mig. Suck, jag som kände mig så pigg innan. Magonten gick iaf över med lite Ibumetin och det blev en film-dag med brorsan. Kollade ärligt talat på
Mysiteriet på Greveholm. Haha, den är ju så sjukt mysig:D Klart bästa julkalendern ever!

Gjort en ansiktsmask för att få ordning på min hy, som förut alltid var så fräsh och len, och kollat på The Hills. Jag älskar bara den serien! Har ju alltid älskat Laguna beach!
Puss puss

Snart är det lov! :D

55561-252

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej baby!
jo, jag tror det va en bounce-dvd på åhléns som jag tänkte på att du kanske ville skaffa :P men du kanske redan har den! Idag slutade jag typ tio, kvart i två! dårå? :) /(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback