Söndag

Halloj
Bortsett från Josses sexuella trakasserier under städningen, så gick även denna arbetsdag bra. Ganska segt och huvudvärk men god mat som vanligt! Idag hann vi även med middag. Mums:)

Väl hemma fick jag plugg-ångest-attack men jag har ju en sån underbar mamma. Hon föreslog en timmes massage (mamma och pappa har varit på massage-kurs hela helgen) på de nyinköpta massagebänken. Oh, så skönt det var:D Välbehövligt efter flera timmars städning!
Efter det slängde vi ihop min redovisning till imorn och eftersom min huvudvärk vägrar släppa, ska jag gå upp lite tidigare imorn istället för att plågas nu. Jag är nog mer morgonpigg än kvällspigg! Men, har nog ganska bra koll på vad jag ska säga! Tänk vad bra allt kan kännas med lite (massor?) hjälp från min underbara mamma! :D

Nu ska jag äntligen få sova!
Nattinatti 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vilken underbar mamma! 1 timmes massage är inte illa...
Jag har lite info om vad jag gör/jobbar med i New York i spalten till höger på min blogg! Jag har bott här sen i Maj...
Det är bara att fråga om det är något mer du undrar över!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback