Rensa tankarna

Jag kan inte beskriva hur trött jag är på skolan nu. Hade jag inte haft hjälp nu, så hade jah helt seriöst skitit i det här arbete. Nej, okej kanske inte, men det är iaf himla tur att jag får hjlp! Haha. När jag kom hem från skolan satt redan brorsan med mina läxor för att förbereda sin hjälp åt mig. Måste säga att jag blev förvånad! :D Yes, har iaf kommit igång och kommit en bra bit nu, men i och med att det här ska skickas in absolut senast ikväll, så är det bråttom. Jag kan ju glömma migg MVG, som jag tänkt få på det här arbetet!
Men, så hur hinner jag sitta och skriva blogg? Jo, jag behöver absolut en paus! Ska blogga lite, äta och sen blir det plugg igen. Usch!

Imorn är det klart! Kan inte fatta att 5 veckors hårt arbete snart är över! Yippii! Sista momentet blir den stora redovisningen imorn. Hoppas av hela mitt hjärta att det går bra, för jag har inte förberett så mycket. Prioriterar annat just nu..

Så, nu har jag fått ut det;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback