Plugg och vodkadrinkar = bra kombination?

Igår blev det.. ja vad kan man säga?.. en mix mellan party och plugg! Josse kom hit med skolböckerna och vi blandade till en drink. Tänkte att man kanske fick en plugg-kick av lite alkohol! Höhö. Det blev inte så mycket plugg dock, utan mest lite småprat och "Hombres"-tittande.

Fick ett skumt samtal av brorsan, som var vääldigt rund under fötterna och klirrandes med två Moët-flaskor. Han berättade om allt mellan dusch-handskar, fotbollsflickor och hur roligt jag kommer ha det när jag fyllt 18. Tack för informationen! Precis vad jag ville höra där jag satt, hemma i soffan med plugg och en vodka-drink. Haha, tragiskt!
Jag och Josse "deckade" i soffan och vaknade med ett ryck på natten...dags för Josse att vandra hemmåt..

Idag Söndag - Jobb som vanligt. Dagen gick ändå ovanligt fort!
Lunch (eftersom jag har skrivit så bra om maten tidigare kan jag väl fortsätta;) ) - Kycklingklubbor och Potatisgratäng + Vattenmelon.
Efterrätt - Äppelkaka med vaniljsås.
Mums!

Pussiluss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback