Onsdag

Har gett upp försöket att fixa till min blogg, eftersom Mandy  sagt att hon kan hjälpa mig. Så till dess får bloggen helt enkelt se ut som den gör! :)

Dagen har bestått av plugg, plugg och åter plugg. Imorn ska antiken-uppsatsen lämnas in jag jag har bara skrivit en sida. Det är hur svårt som helst att hålla reda på och dra paraleller mellan allt. Gjorde även det klassiska misstaget att börja med det alldeles för sent. Måste sluta med att sitta med allt kvällen innan det ska vara klart! Yes, men men det får väl gå ihop på nåt sätt den här gången också... min kära bror har hjälpt mig massor iaf!

Nepp, kan inte sitta här. Rasten är slut:P Måste plugga!
Puss!

55561-229
Hm, rosa Converse och röd Chanel-väska? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback