Mörkt och kallt

Det har inte blivit några intressanta inlägg på sista tiden. Just nu prkar jag knappt skriva alls, men tror mig. Jag försöker:) Känns ipf lite krystat. Att skriva bara för att skriva blir aldrig bra. Har varit alldeles för trött den här veckan. Kyligt, mörkt och låååånga skoldagar. Men, som sagt så kommer dte ljusare tider. Två skoldagar kvar och sen är det lov! Välbehövligt! Då ska jag rå om mig själv ordentligt!

Imorn börjar jag inte förrän kvart i ett! Härligt! :) Men, jag är trött och ska väl komma i säng relativt tidigt ändå!
Puss


Kommentarer
Postat av: Josse

*tipsar*
hej vännen min!
på åhlens cd/dvd-rea såg jag en bouncegrej som jag tänkte att du borde kika på! ska vi ta en sväng till den stora staden i helgen? (L)

Postat av: Klara

Heeej babe!
hoppas allt e bra dar hemma! har e allt super! ska ivag pa dykningskurs i helgen sa ja kan dyka i barrarrevet nar ja ska upp dit i april! blir nice! va och surfa i soluppgangen igar, sjuuuukt nice! lyckades nastan att sta upp i mer an 3 sec..haha! latt vart va de iallafall! saknar dig massor ska du veta! du skulle va har! forsatt skriv sa ja haller mig uppdaterad pa dit liv! Alskar dig!

2006-10-26 @ 09:43:56
URL: http://nogg.se/claare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback