Måndag!

Hej!
Igår när vi kom till jobbet mådde vi så dåligt att vi lovade att det aldrig mer blir festa kvällen innan jobb. Jag mådde inge vidare och för stackars Josse måste det varit minst två-tre gånger värre! Uscha! Senare under dagen, efter att vi fått i oss mat och tagit det ganska lugnt, mådde vi ändå bättre! :)

Slutade tidigare för att jag skulle till mina kusiner. Lucas fyllde 5, grattis älskling;) Och lilla Emma 3 år hade lärt sig teckenpråk på dagis. Haha vilket underbarn hon är:D

På vägen hem längtade jag otroligt mycket efter sängen. Hade två bilar för att pappa och Tonys skulle på hockeyträning. På vägen hem lägger vår pärla av. Batteriet har varit konstigt ett tag. Efter himla massa svordomar ringer mamma pappa. Som tur var hade de inte hunnit ut på isen och de var bara för dom att åka och bogsera hem oss.

Har haft sån panik över allt plugg jag hinner med. Ångest för att jag gick ut i lördags, jag borde ju varit hemma och pluggat. Men, har fått börja prioritera smart nu. Hade inte så mycket i skolan idag så jag är hemma och läser min bok istället - prov imorn. Så ska jag sen dkriva historia-uppsats. Prov i natur B på onsdag, men jag tror jag gör det provet på omprovstiden istället. Bättre så, så jag har en chans att få det betyg jag förtjänar! Utan tid lär man sig inget! Nu måste jag fortsätta läsa!!
Kyss

Skön gammal låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback