Lördag

Vaknade tidigt imorse. Skönt! Tänkte gå ut på en promenad innan frukost men när jag kikade ut tappade jag helt lusten på det. Regn. Åt lite flingor och bestämde mig iaf sen för att ta mig i kragen och gå ut en sväng. Det var skönt, men in kom jag nästan genomblöt. Lika bra att passa på och ta hand om mig riktigt ordenligt då! :) Tände lite ljus, la mig i badet med ansiktsmask och hårinpackning. Skrubbade hela kroppen och woila! Som en ny Linda, haha!

Ska gå ut med hunden nu och sen blir det Kista med Mickan!
Puss

P.s. Mamma har kommit med ännu ett alternativ för lovet - åka till Estland. Haha vet inte vad man kan göra där, men det låter lite spännande. Så nu står det mellan Estland, SPA-/hälsohem i Dalarna eller vara hemma och göra om mitt rum. Hmm. svårt val..D.s.

Kommentarer
Postat av: thowe

linda, jag hade valt spa.. :D ;)

Postat av: cleo

Estland låter jättekul!

2006-10-21 @ 13:26:08
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Linda

Re thowe: Ja, det låter härligt. Och bra för det finns massor med olika träningsmöjligheter där.. men det är dock också det dyraste alternativet! But who cares?;) Pappa betalar:P

Re cleo: Ja, men jag undrar vad man kan göra där? Låter ju inte direkt som varken bästa shoppinglandet eller..ja jag vet inte. Men dte kan ju bli intressant:)

2006-10-21 @ 13:41:52
URL: http://dolceseventeen.blogg.se
Postat av: Richoo

Ja jag håller med :)

2006-10-21 @ 20:53:53
URL: http://richoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback