Lördag

Gårkvällen började med lite "Freaky Friday", tills en Mickan, lite glad i luvan, ringde. Åkte till Ea och funderade på om man skulle försöka fixa dricka så här sent eller bara sätta på en film.. Linus och Sebbe offrade sig att åka och köpa dricka. Stackarna åkte i onödan, för det sket sig. Blev film istället: "From Hell". Tror alla somnade till lite och jag tog mig hem vid 3. Lite mysigt va det iaf och bra eftersom massa plugg väntade dagen efter.

Så, idag har jag pluggat nästan hela dagen. Känns bra..men som vanligt mjycket kvar att göra. Det får vänta, för ikväll (äntligen!) blir det fest! :D Efterlängtat! Det är en klasskompis till Josse och det blir jag Josse och Ea! Trevligt trevligt! Blir kul att träffa massa nya människor!

Nu ska jag se om det finns nån middag. Mamma är borta under helgen, så det blir väl ingen riktig mat då;) Puss och kram, so long!

55561-212
Har Jessica säckat ihop, eller har hon bara en dålig dag?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha som hon ser ut. Anka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback