Klar!

Vakndade lite innan åtta imorse. Skönt, jag är ledig så då kan jag sova vidare, tänkte jag. Men icke. Låg och vred mig och kunde inte släppa tanken på att jag måste skriva klart och fixa sista detaljerna på rapporten som ska skickas in idag. Jaja, var väl bara att stiga upp å göra det då.. så behöver jag inte tänka mer på det sen. Sagt och gjort! Nu är rapporten färdigt och det känns skönt! Har väl inte blivit mitt bästa arbete, om man säger så men nu är jag så trött på det här projektet så jag bara vill spy på det. Jag får väl vara nöjd med att jag är klar iaf!

Nu blir det en en stor frukost. Måste värma upp mig med massa te. Fryser ihjäl här hemma. Men, jag håller fast vid att det är mysigt att vara lite kall och gosa in sig i filtar! :)

55561-208
Bench Two Button Fingerless Glove
De här vantarna skulle inte vara helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback