Josefina-eftermiddag

Det blev middag med Josefina på något ställe på Rådmansgatan. Vad var de det hette?...Gott var det iaf! Kyckling & Spenat-pastasallad. Mätta och glada gick vi lite i affärer och jag hittade ännu en oversize-kofta/tröjklänning i en storlek för stor (cozy!) och en stor väska från Vezzano (bild nedan). Den passar perfekt när de normal-stora väskorna är för små och man inte har tillräckligt mycket packning för att bära runt på en full-stor bag! Älskar impulsköp och priset var som hittat! :) Bara en väska kvar i brunt också. Det var ju tydligt att den stod och väntade på mig!

Sen jag kom hem har jag pluggat och är äntligen klar med inlämningen på engelska-boken! Yippi! Gick mycket bättre än väntat! Nu har jag "bara" resten kvar! Haha. Men...inte nu.
Puss och godnatt!

55561-182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback