Jobbhelg

Igårkväll blev det rikigt mysigt med hela tjocka Sex and the City-boxen, Josse och godis:) Hann med 7 avsnitt innan ögonlocken kändes tunga och det var dags för sömn. Jobb idag. Oh, vad tråkigt det är att jag har tystnadsplikt. Haha! Kan säga att det händer mycket roligt på apoteket under en dag:D Rosa bandet är btw jätte-populärt, vilket är super! Men, jag är mer sugen på den här Rosa-bandet-tröjan än den lilla sidenöglan. Den är verkligen söt!

Efter jobbet, med mycket bloggkikande och nyhetsläsande, kom Josse och vi kikade lite i affärer. Var dock väldigt hungrig och trött, så jag åkte hem medan Josse fortsatte vidare in till Gallerian.

Mamma och Pappa är ute och bowlar och käkar middag med nåra vänner ikväll, så det blev skräpmat för mig och Tony. Det blir nog förmodligen SATC idag med. Får se om dom andra tjejerna kan komma också:) Har ju ett antal avsnitt kvar att se:D Och så är jag trött! Jobb imorn med, och då ska brorsan med och provjobba också!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback