Hemma-helg

Ikväll blev det, liksom igår, bara lugna puckar. Visst, det är tråkigt att vara hemma en hel helg p.g.a. plugg, men skolan går först och det är så skönt att veta att jag inte behöver plugga ihjälp mig i veckan...bryta ihop som jag har tidigare erfarenheter av. Nu kan jag skjuta en stor bunt läxor och sysslor åt sidan en stund. Det finns saker kvar att göra, men jag har tagit ett stort steg närmare målet. På fredag är i princip allt klart för det här projektet, bara en redovisning och ett mindre bok-prov kvar till veckan därpå. Allt känns bättre nu och en stor tyngd har släppts från mina axlar! :)

När jag kände mig färdig med pluggandet för idag övningskörde jag lite med mamma och vi åkte och köpte en påse godis. Satte oss framför en film och mös:) Skönt att vara hemma och slappa, men nästa helg ska jag välförtjänat parta! Can't wait!

Imorn blir det jobba med Josefina igen. Kan vara skönt! Blir som en avslappning för att jag slipper plugga, haha!
Puss och godnatt!

55561-188

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback