Grå vardag

Shit vad de här mörkret tar på min energi! Det är hur mysigt som helst när man får göra precis det man känner för, det håller jag fast vid. Men, när man måste sitta i skolans tråkiga lokaler från halv nio till halv fem varje dag, då blir det för tröttsamt. Fick reda på att vi inte hade nån geografi innan lunch, så jag gick hem. La mig i soffan och somnade på sekunden. Vaknade lite för sent, och nu har jag missat större delen av engelskan. Illa illa, men jag får gå tilbaka på sista lektionen kvart i tre!

Nepp, min vardag är bara grå just nu, men ikväll går ju Deperate Housewives och imorn blir det förmodligen lite shopping (Lön!). Woho! Jag behöver lite ljuspunkter:)

Nu ska jag koka en kopp te inna jag går till skolan. Har blivit helt fast i te! Favoriten, blandingen "Skansen" är helt underbar! :D
Puss och kram på er!

Åh vilket sött par Adam och Rachel är! Riktigt höstmysiga:)

55561-251



Kommentarer
Postat av: J

VI FICK LÖN IDAG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback