Fredagmys?

Så, vad händer ikväll? Min aprikosa mysdress sitter jag fortfarande i sen jag kom hem från skolan. Funderade på om jag skulle följa med Linn och Amanda till Väsby på fest, men eftersom jag känner mig ganska seg, det är långt till Väsby och jag i princip inte skulle hunnit äta och göra mig iordning, så struntade jag i det. Blir det en myskväll ikväll då? Vet inte, men förutsättningarna för det är goda. Precis fått Klick och Fredag i min hand och det är fredagsmys med Hey Baberiba eller varför inte en film, på TV'n. Jaja, dyker det upp något, kan planerna fort ändras! Nu blir det iaf lite skvaller-läsning! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeaj.. ;) äre linn ?

2006-10-20 @ 23:05:28
Postat av: Josse

babe ;D ska vi "göra en menduro" ?
http://www.tv4.se/tv4/survey/survey.aspx?id=86b9a5f5-7571-468d-bc5f-def62099841e
(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback