Fredag

Idag var det helt onödigt för mig att gå till skolan. Hade inte riktigt koll på när vi började, så jag gick dit till 10 och fick reda på att vi inte började förrän 11.15. Orkade inte gå tillbaka hem så jag drev runt lite. Träffade Vicky och Chabo, vilket är ganska ovanligt i skolan. Dom har ju sitt hörn, hehe;) Så, iaf klockan blev 11.15 och jag och gruppen träffade mentorn...5 minuter!! Sen fick jag gå hem. En aning onödigt, men skönt ändå:)

Dagens goda nyhet: Gabbi ska börja i min klass:)
Dagens skönaste häst: Häst i Texas som tror han är en människa. Kolla på hela klippet! :D
http://bubblare.se/hast_tror_han_ar_en_manniska/55561-183







Dagens middag: Sushi! (Jo, det funkar nu och jag till och med uppskattar det!)
Dagens tråkiga nyhet: Jag måste fortsätta plugga, annars kanske jag inte kan gå till Mika på ferre ikväll!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback