Efterlängtade fredag!

Halloj!
Imorn är det fredag och jag är ledig, woho! Idag har jag klarat mig igenom två redovisningar och imorn ska största delen av projektet skickas in. Det är vad jag jobbat med ikväll och det är såå skönt att jag snart inte kan jobba mer på rapporten.

Har längtat efter saker som att ha tid att städa rummet, läsa en bok, måla naglarna eller ta en långpromenad, under senare delen av det här projektet i skolan! Har vart skijobbigt, ärligt talat. Men, har lite jobbiga saker kvar nästa vecka.. å sen är det loov!!

(Just nu - Sött MMS från Josefina: "Imorgon är det FREDAG! grattis! älskar dig" Kommer alldeles längligt när jag sitter här och tänker på att jag faktiskt klarade även den här pest-veckan! :) Pratat med henne tidigare om denna fredag och piggade upp mig med ungefär: "Tänk, kloockan går hela tiden. För varje sekund så har du kommit lite närmare fredagen". )

Yes, tillbaka till lovet. Funderar på vad jag sak göra då. Antingen blir det 6 dagar med mamma på en "hälsoresa" i Dalarna. Haha. Där får man god och nyttig mat, man kan cykla, simma, få skönhetsbehandlingar och allt sånt! Andra alternativet är att vara hemma och mamma har då lovat att hjälpa mig att göra om mitt rum lite. Köpa in lite nya roliga saker, måla väggarna och så. Tåls att fundera på...

Nu ska jag njuta fullt ut av fredagen som är här om exakt 1:03:15 timmar! :D
Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback