Tisdag

Efter en lång och tråkig skoldag gick jag hem och pluggade vidare till naturprovet som jag har på torsdag. Duktigt va? :) Fick reda på lite betyg idag också. VG på projektets muntliga och skriftliga, vilket jag är nöjd med eftersom jag trodde att jag inte presterat bättre än G! MVG på företgasekonomi-provet och VG på företagsekonomi-delen i projektet. Nöjd med det också eftersom jag hade en tuff period i skolan just då. Har ju historia A och Natur B vid sidan av, så det blev stressigt. Skönt att vara nöjd. Det ger en knuff framå och nu orkar jag ta itu med mina nya uppgifter:)

Skulle gått på gympa idag, vilket jag såg fram emot, men det blev ett stort missförstånd här hemma. Nu är det iaf bra igen och man måste se det postiva i det hela - jag missade inte Ugly Betty! Det var superbra, tycker jag. Det fyller ut tomrummet efter Desperate Housewives:)

Imorn är det bara halva veckan kvar! Woho;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback