Söndag utan jobb - lovely

Klockan är snart halv 6 och jag sitter fortfarande i morgonrocken. Underbart! Har varit jätteskönt att vara hemma en söndag istället för att jobba. Fått massa plugg gjort och trots att det bara är en bråkdel av allt så känns det jätteskönt! :)

Igår blev det lite party-party hemma hos Andreas. Eftersom han bor ute i skogen så skulle bror min komma och hämta mig vid halv ett (pga plugget idag). Men, jag hade tydligen trevligt där och kom hem vid halv 4 istället. Ooops. Men jaja, har inte tagot så stor skada av det idag iaf. Känner mig ganska pigg så ikväll blir det nog till och med gympa. Eller en promenad bara kanske?

Sen ikväll väntar ett nytt avsnitt med
Kaj Modin:D Love it!

Hm, Bittan och Paris - en bra kombination? Det är väl bra att Brtiney är ute och roas sig nu när hon är nybliven singel, men med barn kanske hon inte ska gå tillbaka till sitt gamla party-liv tillsammans med skandaldrottningen Paris? Vi får nog inte se Britneys nya "mogna stil" på ett tag..
55561-325

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback