Sömnlös natt

Igårkväll gick jag på tant-gympan. Ska försöka gå varannan dag nu, vilket jag gjort den senaste veckan:) När jag kom hem drack jag kaffe, vilket visade sig vara ett stort misstag. När det var läggdags var jag inte speciellt trött och ju mer jag tänkte på att jag verkligen var tvungen att somna, för att inte vara dödstrött dagen efter, blev det bara svårare. Somnade väl runt halv 4, så jag fick ungefär 3 timmars sömn. Alldeles för lite för mig!

Hade iaf lite tur. Har bara haft en lektion nu på morgonen och ska gå å lägga mig en stund nu, inna jag måste tillbaka till skolan 12.45!
Puss och god morgon/natt!

Fler än jag som är trötta?

55561-300

Kommentarer
Postat av: Sophie

vad är det för fula märken brit har på undersidan av handleden? födelsemärlen eller sjukt fula tatueringar? har hört att hon tatuerat in två tärningar, är det dem?!

Postat av: Sophie

Haha ja helt förskräckligt!

2006-11-17 @ 14:51:06
URL: http://soff.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback