Snart jul?

Hej!
Idag hade vi vollyboll-dag i skolan, men jag och Mickan valde att åka en sväng till simhallen och sen "gick vi en joggingtur", hehe. Allt är bättre än att sitta på lektioner till halv fem iaf! Slutade runt 12 och åkte till Jakan. Käkade en jättegod köttfärspirog på Tasty´s och tänkte shoppa lite julklappar, men hittade bara en tröja, två puder och nagellack...till mig själv, of course!

Nu blir det tyska-plugg och ska försöka hinna med lite annat också, för att på torsdag vill jag inte behöva sitta med skolböckerna då det är första julmarknaden i Sundbyberg för i år. Det är mysigt värre! Julen är snart här och på fredag blir det pepparkaksbak.

Har varit svårt att komma på vad jag önskar mig år. Mycket ovanligt, men har iaf kommit fram till att det här inte skulle sitta fel:

- Åre-resan
- Pengar
- Sex and the City-boxen
- Massor av oväntade små prylar (hud-produkter, underkläder m.m)

55561-326
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback