Småshopping på IKEA

Hej!
Trots att det blev lite mini-party igår, drog jag hem ganska tidigt. Var partysugen men jag var verkligen jättetrött och små irritationer uppstod. Blev istället desto piggare imorse, när det var dags att åka och prata lite med doktorn:) Efter det åkte jag och mamma en sväng till
IKEA och handlade lite till rummet. Hittade inte allt jag skulle, men det blev iaf mysbelysning (fast guld istället för silver), galgar, ljus  med dekorationssand i guld, småtavlor och doftljus (brunt - choklad, beiget - kola och vit - kanel) som luktar supergott! Sen köpte mamma lite roliga småsaker också:) Älskar att gå runt och slänga ner massa krimskrams i IKEA-kassen! Det blev en minnesfylld lunch - köttbullar:) Åt alltid det som barn när man va på IKEA, vilket va enda ljuspunkten då, haha!

Mormor och morfar kom förbi på en fika nyss:) Kul att träffa dom! Åt kringlor, mums! Fick "en slant" också, inte helt fel!

Halloweenmiddagen blir förmodligen imorn, så ikväll fortsätter kanske jag och Josse vårat Sex and the City-marathon! :) Ja, om det inte blir party dvs!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det va skönt ;)
härligt med omstylat rum? :D

2006-11-03 @ 17:03:12
Postat av: Anonym

// Josse

2006-11-03 @ 17:03:22
Postat av: Sophie

Ikea is the shit, många bloggare som varit där senaste tiden har jag sett!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback