Skilsmässa

Trots att jag försökt peppa upp mig med att veckan snaart är slut, har den här dagen varit hopplösare, segare och tråkigare än på länge! Blev inte på bättre humör i skolan för att jag visste att det bara var att gå hem och fortsätta plugga inför provet imorgon! Kände hur luften och orken bara pös ur mig. Jag har vittnen på hur jag bara sjönk ihop, haha!

Men, nu har jag iaf lite koll på vad provet går ut på och det blir nog en lång natt:P Har bestämt att jag ska försöka tvinga mig själv att kunna allt innan jag får stänga ögonen. Ha! Och det försöker jag tro på själv?:P

En glad nyhet är iaf att Britney Spears verkar gladare än på länge:) Något stämde nog inte riktigt i hennes förhållande med Kevin och hon har nu begärt skilsmässa! Se hur glad hon är bara senare samma dag!


Kommentarer
Postat av: J

hej hjärtat! du är duktig, verkar ju gå jättejättebra för dig! :) Håller tummmarna, det kommer nog gå bra på provet! älskar dej!

2006-11-08 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback