Skandal

Senare under dagen, som är den sista riktiga dagen på det här lovet som gått alldeles för fort, åkte jag, mamma och pappa till farmors grav. Mysigt. Hittade förresten tre guldramar som jag ska ha över sängen med korten jag hittade på IKEA:) På hemvägen åkte vi och köpte sushi. Fick, när vi väntade på maten, smaka en annorluna sushibit som var supergod! Måste ta reda på vad de hette för det ska jag absolut beställa nästa gång!

Josse kom hit för en SATC-kväll, men först blev det Idol och Hey Baberiba. Vilken skandal att Danny åkte ut! Helt sjukt. Trodde inte mina öron. Ska jag vara ärlig lyssnade jag inte ens på vad Bråding sa för namn. Var övertygad om att Cissi skulle åka! Jag är så störd på att ingen (inte ens på eftersnacket!) kunde säga till hela Sverige att hon faktiskt sög! Och hur kan juryn spakla över hennes falsksång med att det var känslor, när Johan minsta lilla felton var helfel. Dessutom kan dom vinkla det där så mycket för att ha kvar sina favoriter. På tillbakablickarna tar det självklart å visar klippet med Johans falska ton, och inte resten när han verklugen var bra. Ok, nu låter det som att Johan är min favorit, vilket han verkligen inte är. Han borde hängt löst tillsammans med Cissi. Men åh vad hela Idol störde mig ikväll! Att Danny åkte ut är helfel och visst, det är publikens fel. Och här sitter jag och klagar, som faktiskt inte ens röstat. Men, jag säger bara: skandal !!

Muntrade upp oss lite med SATC sen iaf! Och åh vad man blev sugen på att ha nån att gosa med. Haha:)
Nu är det nog dags för: puss och godnatt!

55561-270

Kommentarer
Postat av: emma

Jag blev jätteförvånad när Danny åkte, han som var flickfavorit! Gillar inte heller Cissi. Tycker hon borde åka ut snarast möjligt!

Postat av: Sophie

Cissi borde åka ut. Ser inte Felicia lite ut som Julia Stiles?

2006-11-04 @ 15:32:52
URL: http://soff.webblogg.se
Postat av: Linda

Re Sophie: Ja, det borde hon verkligen! Hm , Julia Stiles? Nje, lr ja kanske pytteyttelite på munnen:)

2006-11-04 @ 16:52:16
URL: http://dolceseventeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback