Saturday night

Kvällen hos Ea blev jättetrevlig:)  Middagen bestog av tacospaj och ost och skink-paj med kladdkaka till efterrätt. Mums! Hade siktat in oss på att dra vidare på en fest, men pga att killen "skulle få städa huset själv" ångrade han sig! Trist. Men, kanske var lika bra. Jag och Josse drog hem med gott samvete redan halv tolv. När vi kom hem var vi väl lite fnittriga och det hela förvärrades genom att vi tänkte på det. Gick till övervåningen där mamma, pappa och mina gudföräldrar satt och storrade ut oss. Josse går vant fram till kylen för att hälla upp två stora glas mjölk, medan jag står och försöker göra mig osynling men huvudet mot ett skåp. Haha, ne så dragna var vi faktiskt inte, men hela situtationen var så bisarr. Haha! Jeje, men det bjuder vi på.

Nu blir det sängdags och massa vatten-frickande för minsta möjliga bakfylla imorn! Har bestämt oss för att dra till konsum innan jobbet för inhandling av varmt bröd och godis, haha.
Puss puss

55561-272

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att du hade roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback